TRX

TRX-ul este o coarda cu ajutorul careia se efectueaza majoritatea exercitiilor in suspensie.
Trx este recomandat in antrenamentele de recuperare pentru cei care au probleme cu incheieturile sau cu spatele.
In cadrul antrenamentelor de TRX controlul va apartine in totalitate. Puteti efectua sute de exercitii in conditii de siguranta pentru cresterea puterii, flexibilitatii, echilibrului si a mobilitatii fara a avea riscuri de accidentari si la intensitatea aleasa de catre dumneavoastra.

Step

Step aerobicul se distinge de alte activitati aerobice prin utilizarea unei platforme (steper).
Prin folosirea exercitiilor specifice step aerobicului, exercitiile fizice au devenit mai sigure pentru genunchi si spate, in timp ce pasii au devenit mai interesanti si mai solicitanti.
Practicand step aerobic, slabirea este accelerata si aspectul general al corpului este imbunatatit: picioare ferme, cu muschi definiti si alungiti, fese bombate si abdomen plat.

Fitball

Mingea de fitball te ajuta sa duci un stil de viata sanatos. Exercitiile de fitball iti pun in miscare aproape toate grupele de muschi.
Daca le practici in mod regulat te ajuta sa-ti dezvolti coordonarea si flexibilitatea.
Fitball-ul iti ofera posibilitatea sa-ti intaresti sistemul respirator si cardiovascular.
Are efect benefic asupra rinichilor, stomacului si ficatului, stimuleaza functia acestor organe si a altora din corp.
Prin astfel de exercitii poti preveni aparitia unor boli grave: artrita, varice, dureri de spate.

Pilates

Pilates presupune o tehnica speciala de respiratie, o pozitie anatomica neutra a coloanei vertebrale, respectand curbele naturale ale coloanei.
Pozitia capului este aceea de aplecare usoara a barbiei, nu de a baga barbia in piept, ci de a deschide putin curba cervicala, care pune capul in cea mai sigura pozitie, pentru a evita acumularea tensiunii la nivelul gatului. Plasamentul cutiei toracice se refera la activitatea musculara interna de pe fata interna a coastelor, care stabilizeaza practic coloana vertebrala si ajuta in timpul respiratiei. Plasamentul bazinului tine cont de curba coloanei lombare.

Cycling

Antrenamentul este unul cardio, forță, rezistență, iar pe lângă cele 700-1000 de calorii care se pot arde într-o oră, acesta ajută la tonifierea in special a părții inferioare a corpului si a abdomenului.
In general se incepe cu o incalzire usoara ce poate dura pana la 10 minute apoi trecandu-se la antrenamentul propriu-zis crescand intensitatea efortului, a gradului de complexitate a coregrafiei si a rezistentei la pedalare. Finalul clasei se executa cu revenirea treptata la o intensitate minima a efortului si a pulsului cardiac continuand cu efectuarea unor exercitii de stretching.


FREESTYLER

Benzi de rezistenta flexibile, atasate la toate cele patru membre. In combinatie cu o placa antiderapanta permite corpului nostru sa se miste 360 grade. Rezistenta constanta creata, face sa conteze fiecare miscare!
– aduce o experienta noua, distractiva, eficienta si potrivita oricui
– ofera o antrenare completa a corpului intr-o rezistenta constanta, care conduce la rezultate rapide si care te motiveaza sa continui

– in 30 minute se obtin aceleasi rezultate ca si cum s-ar fi lucrat 60 de minute fara rezistenta

Rebound

Prin accelerarea rimtului cardiac se elibereaza endorfine si se face prezenta starea de bine prin cresterea tonusului muscular si a poftei de viata.
Avantajele trambulinei pentru copii sunt extraordinare: joaca, efort fizic, socializare si distractie! 
Este dificil sa convingi un copil sedentar sa faca sport, dar sa il determini sa se distreze in timp ce sare pe trambulina este mult mai usor.

Pe termen lung, saritul pe trambulina va ajuta sa va relaxati, sa aveti un somn mai linistit si in final sa aveti mai multa energie.

Zumba Fitness

Zumba implică o combinație între elemente ce țin de dans și elemente din sfera aerobicului. Coregrafia Zumba încorporează mișcări de hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, reggaeton, mambo, arte marțiale, și chiar bollywood. Sunt incluse și exerciții de squat și streching. Deși pare un sport hibrid, Zumba este recomandat de specialiști tocmai pentru numeroasele beneficii atât asupra fizicului, cât și asupra psihicului celor care îl practică. Mișcările Zumba solicită și pun în mișcare toate grupele de mușchi, modelând și tonifiând corpul.


Kangoo Jumps

Putini dintre noi stiu, ca acest sport distractiv si foarte eficient a fost inventat de fapt de un medic canadian care isi dorea sa gaseasca o metoda prin care, pacientii care suferisera diverse tipuri de accidentari, sa se poata reface si sa faca miscare.
Este vorba de o metoda cu ajutorul careia poti arde grasimi, te mentii in forma, te distrezi si, in acelasi timp, iti protejezi articulatiile. Protejeaza coloana si genunchii!
Aceste ghete au fost inventate in Suedia in scopuri medicale, pentru cei care necesitau reabilitarea in urma unor interventii chirurgicale.

YOGA

Practicand yoga de cateva ori pe saptamana te vei putea ajuta sa dormi mai bine.
Datorita faptului ca yoga iti intareste zona de core a corpului, vei observa cum si postura ti se va imbunatati odata ce incepi sa o practici in mod regulat timp de cateva saptamani. Vei merge cu mai multa incredere, cu umerii trasi inapoi, cu abdomenul incordat si cu capul sus. O postura corecta inseamna o viata mai sanatoasa.
Yoga te elibereaza de stres.

Strong by Zumba

STRONG by Zumba® se defineste cel mai bine prin: ,,Fiecare beat are o miscare si fiecare miscare are un beat!”, deoarece sincronizeaza fiecare miscare cu un accent muzical, fiind un factor motivant si antrenant in timpul clasei de grup. Contrar aparentelor, fata de Zumba, acest antrenament nu are legatura cu dansul, iar beat-urile alese sunt special concepute, au rolul de a intensifica fiecare miscare si a oferi un boost de energie. Practic, acestea calibreaza forta si miscarea corecta a celui care efectueaza antrenamentul, distragandu-i atentia de la oboseala si imbunatatind rezistenta fizica.


Dance Aerobic

Dance aerobicul este o clasa cardio care combina elemente din gimnastica aerobica si dans, cu ajutorul carora se formeaza structuri coregrafice distractive si foarte iubite de cursanti.
Combinatiile de miscari sunt excutate pe un fond muzical antrenant, care va motiveaza si stimuleaza. Pe parcursul celor 50 de minute, se lucraza majoritatea grupelor musculare si se ard pana la 800 de calorii.
Scade riscul de diabet, al aparitiei diferitelor forme de cancer,  iar tesutul adipos se topeste.

SQUATS

O clasa deosebit de solicitanta…de fiecare data! Se recomanda cursanților care au putina condiție fizica.
Genuflexiunile se numără printre cele mai solicitante, dar şi extrem de importante exerciţii atunci când îţi doreşti ca picioarele tale să arate bine şi să ai un posterior perfect tonifiat.Exercitiile lucrate la clasa sunt fundamentale pentru a creste forta cvadricepsului, dar sunt și exerciții complete pentru a antrena partea inferioara, respectiv muschii gambelor, fesierii, abdominalii sau chiar lombarii.

Pilates Softball

Mingea este Ideala pentru exercițiile de podea si va îmbunătăți antrenamentul Pilates, deasemenea vă va ajuta să dezvoltați forța, rezistența și concentrarea, precum și să promovați relaxarea și coordonarea. Mingile sunt anti-alunecare și oferă o aderență excelenta.
Clasa este potrivita atât pentru începători cât și pentru avansați.
Pilates Soft Ball este special conceput pentru a întări mușchii de-a lungul coloanei vertebrale și a mușchilor abdominali.

KickBox

O clasa destinata copiilor: atât pentru băieți cât și pentru fete.
– deprind tehnici de autoaparare impotriva loviturilor sau a procedeelor de imobilizare si invatarea a principalelor lovituri din arte martiale
‎- isi vor dezvolta calitatile motrice si functionale, coordonarea miscarilor, a echilibrului si a orientarii in spatiu
– formarea deprinderilor de organizare, a spiritului de initiativa
– dezvoltarea creativitatii si a spiritului de echipa

BagBoxing

Bag boxingul este un stil de freestyle combat, in care lovesti cu pumnii si picioarele intr-un sac de box, pe ritmuri antrenante de muzica electro, hip-hop sau rap.
Starea pe care ti-o da bag boxingul in timp ce te antrenezi este incredibila. Lucrezi pe muzica foarte alerta si nu mai ai timp sa te gandesti la nimic! Orice lucru care te macina sau orice gand care te-a chinuit de-a lungul zilei dispare instant, sanatate curata pentru minte!  Este un antrenament cardio pe parcursul caruia pierzi in jur de 700 de calorii

Tae Bo

Initiativa activitatii de Tae Bo i-a apartinut lui Billy Blanks, fost luptator de Taekwondo, de unde si denumirea (Tae = Taekondo si Bo= Boxing). Este o clasa cardio si de tonifiere care combina miscari si lovituri din Taekwondo si Box.
Persoanele care vor sa transpire abundent, sa elimine toxinele si sa arda caloriile vor iubi acest program. Daca sunteti si iubitori ai artelor martiale si va place sa executati exercitii pe un ritm alert, veti fi cu siguranta incantati.

KinetoFit

Clasele sunt ținute de către un instructor sportiv și kinetoterapeut totodata.
Principalele obiective ale clasei sunt:
– Relaxarea
– Corectarea posturii și aliniamentului corporal
– Creșterea forței musculare
– Creșterea rezistenței musculare
– Creșterea coordonării, controlului și echilibrului

– Creșterea mobilității articulare
– Corectarea deficitului respirator

Mom&Baby

Oferă-i copilului tău exemplul pe care îl merită şi alege să fii o mamă energică, sănătoasă şi fericită. Este dovedit faptul că între mamă şi copilul său există o conexiune încă de dinainte ca acesta să vină pe lume şi că orice durere sau nemulţumire a mamei influenţează dezvoltarea micuţului. Unde mai punem ca mai există şi un soţ, o carieră, o viaţă socială sau pur şi simplu o zi mai grea.
Nu-i da voie copilului să crească printre energiile tale negative, în nesiguranţa şi dezamăgirea ta faţă de propriul corp. Alege să-ţi petreci o ședinta pe săptămână într-un loc cu femei care au aceleaşi activităţi cu tine.

Aerobic

“Aerobic” inseamna “cu oxigen” si exercitiile aerobice implica mai multi muschi – de exemplu cei ai picioarelor – angajati in activitate continua.
Sedintele de aerobic sunt cele mai bune si pentru prevenirea afectiunilor cardiovasculare, un aspect important al antrenamentelor. Efectuand exercitii aerobice in mod regulat, creste nivelul unui strat protector de colesterol, care poarta numele de lipoproteina cu densitate ridicata si care, conform unor studii efectuate de specialisti, prezinta un grad ridicat de protectie impotriva afectiunilor cardiovasculare.

Zumba kids

Aceste clase sunt unele dintre cele mai avantajoase moduri de a te relaxa in sarcina, dar si de a-ti pregati organismul pentru nastere. Beneficiile acestor clase se extind mult mai departe de simpla mentinere in forma si de combatere a stresului – contribuie la sanatatea fatului si te ajuta sa nasti mai usor, astfel:
• Îmbunătățește somnul in timpul sarcinii;
• reduce anxietatea si ofera buna dispozitie;
• fortifica si imbunatateste flexibilitatea musculaturii implicate in nastere;
• scade riscul de nastere prematura;
• combate hipertensiunea indusa de sarcina;

UstiX

Ce este UstiX?
Acest program a fost creat de Denisa&Dennis Thomsen, iar accesoriile folosite la clasa sunt bețele de toba. Ajuta participanții sa ardă pana la 1000 de calorii intr-o clasa de 50 minute.
Este un mix perfect si vesel ,care combina mișcări ușoare de dans,cu mișcări cardio inspirate din cultura indiana si o selecție distractivă de forta.

URBHANIZE

Urbhanize este un program dance fitness care combina miscarile de hip hop cu cele de bhangra! Este combinatia ideala pentru distractie, dans si tonifiere!

Safe Contur

Indiferent de varsta puteti si dvs. participa la aceasta clasa!
Utilizînd accesorii speciale Safe Contur lucrează pe mobilitate, spate si nu in ultimul rand tonifiere!
Veti avea parte de exercitii benefice pentru coloana vertebrală și brate toate pe o muzica ambientală!

Gimnastica Ritmica

Pentru fetitele cu varste + 4 ani oferim cursuri de gimnastica ritmica.
Cursurile se tin de doua ori pe săptămâna, iar Gym Point va ofera un program de antrenamente foarte convenabil, la ore la care copiii sa poata veni la cursuri insotiti de catre parinti, iar părinții, in același timp pot sa participe la clase paralele pentru adulti.
Antrenamentele se vor conduce cu rabdare si blandete.

Intense Ab & Cardio workout

Antrenamentul cardio este unul extrem de important, avand nenumarate beneficii pentru corp si sanatate.
Acesta ajuta atat la arderea caloriilor si scaderea in greutate cat si la imbunatatirea sistemelor respirator si circulator.
Antrenamentul cardio inseamna practic exercitii ce folosesc fibre de tipul I.
Aceste fibre sunt alimentate de sistemul energetic aerob, reactiile ce utilizeaza grasimile si carbohidratii ca si combustibil, putand fi realizate doar in prezenta oxigenului.
Prin noua clasa de Intense Ab& Cardio workout dorim sa aducem antrenamentul la un alt nivel, nivel la care putem atinge toate zonele de confort si sa obținem rezultatele dorite.

Gym Box Funcțional

Este un antrenament reinterpretat unde miscarile de antrenament traditionale vor fi executate intr-un alt context unde vom folosi: cutii, bulgarian bag, scari, obstacole, rezistori de viteza, echipamente de box, mingi medicinale, banci, gantere, haltere, ViPR, TRX si toate acestea pentru a va lucra corpul cat mai bine si eficient.
Prin intensitate si prin folosirea intregului corp in antrenament, principalele beneficii sunt obtinerea unui efect metabolic si cardiovascular, care ajuta la dispersarea tesuturilor adipoase din organism si la imbunatatirea sistemelor aerobe si anaerobe. De asemenea, prin modul de a implica toate grupele in cadrul exercitiilor, antrenamentul functional previne accidentarile (sau ajuta la reabilitarea dupa anumite accidentari), ajuta la imbunatatirea posturii si a capacitatilor noastre de a indeplini sarcinile zilnice.
Prin configurarea programului de lucru se obtine forta, putere, viteza, flexibilitate si gama de miscare, precum si rezistenta musculara si fitness cardiovascular.

CONTACT

Str Florilor nr. 176 A, Floresti
0745 696 367